&TRADITION- vanakooli ja avangardi vahel

Brändi põhimõtteks on vormide ja materjalide taasmõtestamine.
Taani disainibrändi &tradition, mis on olnud turul alates 2010. aastast, asub Kopenhaageni südames ja kehtestab oma portfoolioga uusi disainistandardeid, ühendades traditsioonilist retrostiili futuristliku minimalismiga. &traditionil, mille meeskond ei ole suurem kui 30 inimest ning mille lampe, mööblit ja muid aksessuaare sisaldav väike, ent samas rafineeritud portfoolio, on õnnestunud ennast kehtestada mitmets disainiplatvormides, meedias ja blogides.

&traditioni  näeb otsest seost vanakooli ja avangardi vahel, klassikalist disaini immutatakse uue eluga, andes samas noortele talentidele ruumi, mida nad vajavad tuleviku disaini loomiseks. Noored talendid on tuleviku ikoonid.
&tradition püüab pidevalt tarbijaid põnevasse disainimaailma kaasa haarata, osaledes sellises nimekas algatuses nagu DANSK DESIGN Tour. Maikuus Kopenhaagenis aset leidvad Disaini Päevad on veel üks järjekordne näide sellest püüdlusest. Selle sündmuse jaoks avab &tradition tavapäraselt külastajatele uksed oma müügisalongi The Village.
Aga mida siis õigupoolest tähendab traditsioonilise disaini ümbermõtestamine kaasaegses ümbruses? Hiljuti saatis bränd uuesti turule Verner Pantoni ikoonilise 60ndate aastate "Lillepoti" ja "Topan´i" uuendatud värvidega kujundatud valgustid. Isegi siis, kui nad esimest korda välja lasti, andis mõlema mudeli disain ja nende heledad pealemaalitud värvid märku popkunsti saabumisest mööblidisaini. Uute värvide- kulla, beež-punase ja sinepi- eesmärk on kujunduses ajaga sammu pidada ning teha need kättesaadavaks noorele publikule.
Verner Panton kompas pidevalt disaini piire. Ta eksperimenteeris uute, futuristliku ilmega vormide, värvide ja materjalidega. Lugupidamise märgiks Pantoni ja tema tulevikku suunatud disaini vastu võtab &tradition kasutusele terve rea uusi kõrgläikega värve. Need värvid aitavad viia need lambid  teistest sammu võrra ettepoole, just nagu Panton ise oli teistest sammu võrra eespool.



Ettevõtte Kopenhaageni peakontoris ja The Village´is, selle avaras, valgusküllases müügisaalis ja paigas, kus kõik brändi kujundused on loodud ja kus rahvusvaheliselt tuntud disainerid nagu Jaime Hayon ja All the Way to Paris on sagedased külalised, saavad pidevalt kokku käsitöö ja kunst, funktsioon ja vorm ning materjal ja potentsiaal.
Kuigi nende traditsiooniliste disainide ilmes ja olemuses, kelle õigusjärglane on &tradition, on säilinud Põhjamaine traditsioon, seotus loodusega ja jätkusuutlikkus, on brändi visiooniks põimida omavahel traditsioon ja innovatsioon.

http://www.andtradition.com/